Alkaa kohta oikeasti itkettämään tämä tilanne. Jouduin TAAS lainaamaan äidiltä rahaa (olen jo aika paljon äitille pystyssä.......), että saisin tällä kertaa koirille ruokasäkin, koska mistä minä yhtäkkiä nyhtäisin 20 euroa, kun Kela vitkuttelee päätöksensä kanssa ja Sossussa varmaan nauraisivat ja antaisivat makaroonipusseja ja näkkäriä. Niitä on jo tarpeeksi tuolla kaapissa, kiitos vaan! Ja ihan varmasti minun tuurillani, kun haen marraskuulle toimeentulotukea Sossusta, niin ne eivät katsokaan tavanomaisesti edellisen kuun tuloja (koska minulla ei lokakuussa nyt ole tuloja, kiitos Kelan), vaan tämän kuun sitten kun jossain vaiheessa saan sen sairastuen. Olen aivan satavarma tästä, että näin käy! Saatana.... Ja tuossa laskupinkassakin eräpäivät kirjovat koko lokakuun läpi. Saas nähdä koska alkaa niitä muistutuksia satelemaan ja odottelen miltei innolla ensimmäistä kirjettäni perintätoimistosta, jos tilanne ei tästä miksikään muutu.... HUOH.